نوشته شده توسط : من
 

در پی انتشار بیانیه‌ها واطلاعیه‌هایی به نام انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران

 

در پی انتشار بیانیه‌ها و اطلاعیه‌هایی به نام انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در فضای رسانه‌ای، این تشکل دانشجویی اعلام کرد: با کمال تاسف شاهد بودیم که طی چند روز اخیر در فضای رسانه‌ای و اینترنتی بیانیه‌هایی با ادبیاتی غیرمنطقی و مشکوک با اسم انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران منتشر گردیده است.

پر واضح است که چنین الفاظ و واکنش‌هایی دور از ادبیات، خط‌مشی و روش انجمن اسلامی دانشجویان و کلیه‌ی اعضای این تشکل دانشجویی سابقه‌دار است و از برای اتمام حجت و تنویر اذهان عمومی کلیه مطالب مطروحه در این بیانیه‌ها از اساس تکذیب می‌گردد.

انجمن اسلامی دانشجویان از کلیه ی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران درخواست می‌دارد تا ضمن حفظ هوشیاری خود در مقابل بی‌اخلاقی‌های سابقه‌دار این چنینی، شئونات دانشگاه را حفظ نموده و در قبال تحرکات مختلف آگاهانه برخورد کنند.

لازم به توضیح است که کلیه‌ی بیانیه‌ها، اطلاعیه‌ها و مواضع رسمی انجمن اسلامی دانشجویان تنها و تنها از طریق پایگاه خبری این تشکل منتشر خواهد شد و استناد به موارد غیر، فاقد وجاهت است.


 
 

بازی فتنه سبز در پازل موساد


سرعت زلزله عظیمی که دو حکومت مستبد و وابسته به امریکا را در خاورمیانه ساقط ساخت آنقدر شدید بود که سیا، موساد و دستگاه جاسوسی انگلستان را از تحلیل حوادث و مدیریت مهندسی شده این رخدادها جا گذاشت.
حکومت مصر به عنوان مهم‌ترین دلگرمی رژیم صهیونیستی در خاورمیانه و یکی از قوی‌ترین رژیم‌های عربی کمتر از سه هفته توسط اسلامگرایان فتح شد. این رخدادها به قدری سریع اتفاق افتاد که سایر گزینه‌های نزدیک به غرب و امریکا همچون سلیمان و البرادعی نیز نتوانستند در برابر مردم عرض اندام کنند و در این خلأ بی‌مسئولی کشور مصر جای پایی برای خود باز کنند

موازی‌سازی خبری برای انحراف اذهان
سیاست ایالات متحده طی سال‌های گذشته در وقایع ناخوشایند (از نگاه آنان) همیشه اینگونه بوده که سعی کرده با خبرسازی موازی رسانه‌ها و اذهان مخاطبین جهانی را از آن رویداد متوجه قضیه دیگری کند. به عنوان مثال هرگاه اسرائیل طی یکی دو دهه اخیر یک جنایت جدید را علیه ملت فلسطین‌‌ آغاز کرده امپراتوری رسانه‌ای امریکا و غرب با ساختن خبرهای موازی تمام تلاش خود را به‌کار بردند که ذهن آزادیخواهان جهانی را از این جنایات متوجه قضایای دیگری کنند. در جریان تحولات دو سه هفته اخیر شاخ آفریقا نیز که از تونس آغاز شده و به مصر رسید و هم اکنون به سایر کشورها سرایت کرده است و چنانچه با همین سیر پیش برود در عرض چند ماه اکثریت حکومت‌های خودکامه منطقه را در سونامی خود غرق خواهد کرد همین راهبرد مورد استفاده قرار گرفت. تنها راه غرب این بود که رویدادی شبیه همین اتفاقات که ظاهراً شبیه همین نهضت‌ها و اعتراض‌ها اما از نگاه محتوایی بر خلاف آن و در حمایت از غرب و غربگرایان است خلق کنند تا با بزرگنمایی رسانه‌ای که تخصص دیرینه آنان است به یکباره نگاه همه دوربین‌های جهانی را ازخیزش اسلامی منطقه برگردانند و آن خبر را به دغدغه اول جهان تبدیل سازند. پس از آزمایش گزینه‌های متعدد توسط امریکا آخرین برآورد آنان ایران بود تا با استفاده از فتنه غربگرایان سبز که اتحادی نانوشته با اهداف آنان در منطقه دارند، بتوانند این سناریو را عینیت بخشند. بدین گونه بود که به یکباره دو تن از سران فتنه با درخواست از وزارت کشور خواستار اخذ مجوز برای اعلام حمایت از مردم مصر و تونس شدند. نکته قابل تأملی که ثابت می‌کند این توطئه در هماهنگی با خارجیان بسته شده این است که بالغ بر سه هفته از نهضت مردم مصر می‌گذشت و قاعدتاً می‌بایست خیلی زودتر از این، دو نفر فوق درخواست صدور مجوز برای این اعلام حمایت می‌کردند اما ظاهراً عوامل پشت صحنه این تجمع در برآورد زمان به نتیجه رسیدن تحولات مصر دچار اشتباه مفرط شدند. آنان چند روز بعد از سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را برای این امر انتخاب کردند تا حضور میلیونی مردم در یوم الله 22 بهمن، تجمعی که رویای آن را دارند زیر سؤال نبرد. بی شک آنان فکرش را هم نمی‌کردند که حکومت مبارک با این اقتدار حتی سه هفته نیز نتواند در مقابل سیل اعتراض مردمی مقاومت کند و در این اقیانوس عظیم غرق شود؛ آن هم دقیقاً در روزی که بزرگ‌ترین جشن ملی ایرانیان و بزرگ‌ترین انقلاب دینی در جهان به وقوع پیوسته؛ موضوعی که فقط می‌توان آن را با «سنت لایتغیر الهی» تفسیر کرد.

اسنادی از هماوایی غرب و فتنه‌گران
شواهد و اسنادی که این همگرایی و هماوایی بین فتنه‌گران و غرب را باورپذیرتر می‌کند، شاید در این مقال نگنجد که به عنوان نمونه به چند مورد آن اشاره می‌شود: اسنادی که الجزیره به‌تازگی در مورد مراودات محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اسراییلی‌ها برملا کرده و کمک مالی 50 میلیون دلاری او با مأموریت از طرف امریکا به موسوی را افشا می‌کند، سندی از این همگرایی مشترک است. جریان فتنه در حالی شعارحمایت از مردم مصر را سر می‌دهد که میرحسین و جریان فتنه هم در تبلیغات انتخاباتی و هم پس از آن بارها از گره زدن سیاست خارجی ایران به مسئله فلسطین و لبنان انتقاد کرده بودند اما پس از تحولات اخیر به‌منظور هم‌افزایی پنهان مبارک و انتقال دادن مرکز توجه‌ها از مصر به ایران، شعار «نه غزه نه لبنان» را به «هم مصر هم تونس» تغییر دادند. پس از آنکه سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حمایت جمهوری اسلامی از انقلاب مردم مصر، جمهوری اسلامی را به سرکوبگری متهم کرد، وزیر امور خارجه رژیم حسنی مبارک هم اظهارات «رابرت گیبس» را تکرار کرد. «احمد ابوالغیط» در جمع خبرنگاران، مسئولان ایرانی را به «پرت کردن حواس مردم از نبود آزادی در ایران» متهم کرده و سخنان مقامات ارشد کشورمان در حمایت از انقلاب مردم مصر را دخالت در امور این کشور نامیده بود. سایت جرس در خبری به نقل از مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا با اشاره به تلاش سران فتنه برای راه‌اندازی راهپیمایی در 25 بهمن به بهانه حمایت از مردم مصر و تونس و مخالفت وزارت کشور با صدور مجوز در این خصوص نوشت: حکومت ایران چیزی را برای مردم غیرقانونی می‌داند که ادعا می‌کرد برای مردم مصر شرافتمندانه است. رابرت گیبس، سخنگوی کاخ سفید در واکنش به حمایت ایران از انقلاب مردم مصر عنوان کرد: حکومت ایران باید به مردم اجازه دهد تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار کنند. جالب اینکه مهدی کروبی نیز در مواضع مشابهی گفته بود: عدم صدور مجوز از سوی نظام در خصوص راهپیمایی 25 بهمن نشانگر فریبکاری در حمایت از مردم مصر و تونس است. تام‌دانیلون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری ایالات متحده با صدور بیانیه‌ای از حکومت ایران خواست به مردم این کشور اجازه دهد همانند معترضان مصری از حق جهانی برگزاری اجتماعات مسالمت‌آمیز، تظاهرات و ارتباطات برخوردار شوند.

غرب در این سناریو به دنبال چیست؟
طی چند روز گذشته بار دیگر رسانه‌های غربی همانند روزهای پیش از انتخابات با تمام قوا به صحنه آمده‌اند تا شاید بتوانند اگر شده چند هزار نفری از مردم را به خیابان‌ها بکشانند و با مخابره تصاویر آنان به جهان بتوانند چهره شکست خورده خود را در نزد افکار عمومی مسلمانان ‌ بازسازی کنند و وانمود کنند هنوز هستند کسانی که در خاورمیانه با آنان همراه هستند


 

کشف ۳ تیم تروریستی

 

منافقین و ضدانقلاب در حرکت انتحاری جدید و طبق امریه صادره از خارج کشور نامه ای را منتشر و ادعا کردند خواستار تجمع اعلام همبستگی با مردم مصر و تونس هستند.

 

 این رویکرد منافقانه که سرپوشی برای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است با حمایت بی نقاب رژیم صهیونیستی و دارودسته ریگی و مسعود رجوی و ربع پهلوی همراه شد.
در این تجمع سران داخلی و خارجی ان صراحتا اعلام کرده اند که به دنبال براندازی نظام هستند و به همین دلیل نیز مورد تشویق همراه با سوت وکف اربابانشان قرار گرفتند.

اما این دست و پازدن نابخردانه برای چیست؟
پس از راه پیمائی ۲۲ بهمن ایران و مصر و سقوط رژیم مبارک، رژیم صهیونیستی که مهم‌ترین هم‌پیمان خود را از دست داد، تلاش دارد تا پادوهای خود را برای انتقام‌گیری وارد صحنه نماید.
عملیات اغتشاشگرانه بعد از راهپیمائی روز ۲۲ بهمن نیز در همین راستا قابل تحلیل است.نجات رژیم صهیونیستی انقدر اهمیت دارد که همه عمال تروریست داخلی و خارجی کنار هم جمع شدند.در همین رابطه نیروهای امنیتی چند تیم تروریستی را طی چند روز گذشته کشف و منهدم کردند.این در حالی است که ریگی ودار دسته اش تهدید کردند که حاضرند همپای موسوی و کروبی عملیات انتحاری و بمب گذاری انجام دهند.
گزارش ها حاکی از آن است که اخیرا چند تیم متشکل از تعدادی از عناصر فعال وابسته به گروهک تروریستی منافقین طی یک عملیات گسترده امنیتی دستگیر شدند.
مطابق این گزارش فردی به نام «س- الف» (معروف به بختاش) که در پوشش و به عنوان دبیر گروهکی موسوم به نهضت سبز ایران فعالیت می کرد ، همراه با تعدادی از اعضای گروهک بازداشت شدند.
ضمناً تیم دیگری که به قصد انجام عملیات ترور در تجمعات مربوط به فتنه گران وارد کشور شده بود نیز مورد شناسائی قرار گرفته است. یکی از اهداف این گروه ، شناسایی برخی از دختران و پسران جوان و فعال در تجمعات فتنه گران و اقدام به ترور آنها در صحنه ، سپس انتساب آن به نیروهای امنیتی و انتظامی نظام بوده است .

از این رو روزگذشته پس از اعلام حمایت تیم ریگی ربع پهلوی هم وارد بازی شد واز صهیونیست های وطنی در ایران حمایت کرد.این در حالی است که چند روز پیش سخنگوی کاخ سفید نیز با منافقین داخل ایران اعلام همبستگی کرده بود.
این عمله های جنایتکار با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی مجهز و حمایت شدند.رژیم صهیونیستی رأساً از طریق یک حلقه واسط در ایران به دنبال انتقام‌گیری از مردم مصر بوده و درصدد است تا با ایجاد انحراف در رسانه های خارجی و معطوف کردن مسائل دنیای اسلام به تجمع ضدانقلاب در ایران ماجرای مصر را به حاشیه ببرد.
کسانی که سال گذشته در ماجرای حمایت از مردم غزه ماموریت یافتند شعار نه غزه و نه لبنان سر دهند اینبار نیز پس از افشای پول دستی گرفتن از محمود عباس یارغار اسرائیل، دستور گرفتند تا در حرکت مزورانه و منافقانه در درحمایت از مردم مصر و تونس راه پیمائی براه بیاندازند.

اما این کار چند فایده اساسی برای اسرائیل دارد.از یک سو ماجرای تحرکات در مصر به حاشیه می رود.از سوی دیگر تصمیم دارند اینطور نمایش دهند که ایران که خود را حامی اسلام گرائی در مصر می داند از داخل همصدا با اسرائیل است و برای همین ساده لوحانه پادوهای خود را بسیج کرده اند.


 
 

نشانه‌ای قطعی برای مرگ آشوب‌های خیابانی/ اوج یأس و ناامید در بدنه فتنه

 

پروژه شعارهای شبانه که معمولا در نقاط شمالی شهر تهران صورت می‌گرفت، در روزهای اخیر حتی در این مناطق هم خریداری نداشت و محله‌هایی مانند سعادت آباد، شهرک قدس، پونک و ... زندگی عادی مردم در جریان است و مردم هیچ واکنشی نسبت به این هجمه تبلیغاتی فتنه‌گران نشان نداده‌اند.
 با وجود تبلیغات گسترده و فراوان رسانه‌های ضدانقلاب و مخالف جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد شوک در میان جریان آشوب، این سناریو هم با عدم استقبال مردم به ناکامی گرایید و حامیان این جریان را ناامیدتر از قبل کرد.

رسانه‌های اینترنتی و سایت‌های وابسته به جریان فتنه در روزهای اخیر تلاش فراوانی را برای ایجاد پروژه شعارهای شبانه از سوی حامیان خود صورت داده بودند؛ پروژه‌ای که سال گذشته برای مدت کوتاهی از سوی این جریان انجام گرفت و پس از مشخص شدن ماهیت این جریان، پایان یافت.

با این حال، مشاهدات عینی در سراسر شهر تهران در شب‌های گذشته از ناکامی و شکست سنگین این پروژه حکایت دارد.

پروژه شعارهای شبانه که معمولا در نقاط شمالی شهر تهران صورت می‌گرفت، در روزهای اخیر حتی در این مناطق هم خریداری نداشت و محله‌هایی مانند سعادت آباد، شهرک قدس، پونک و ... زندگی عادی مردم در جریان است و مردم هیچ واکنشی نسبت به این هجمه تبلیغاتی فتنه‌گران نشان نداده‌اند.

فعالان سیاسی معتقدند ناکامی این پروژه به دلیل ناامیدی و یأس حامیان این جریان از ادامه روند آشوب‌هاست؛ آشوب‌هایی که بیشتر از یک سال از پایان آن‌ها می‌گذرد و به نظر می‌رسد تلاش‌های مجدد دستگاه‌های تبلیغاتی برای احیای آن ناکام مانده است.

این ناامیدی از آنجایی شکل گرفته که این چندمین بار است که درخواست سران فتنه برای احیای آشوب‌های خیابانی با برخورد سرد و بی‌تفاوت حامیانشان روبرو می‌شود؛ برخورد سردی که در چهارشبه سوری سال گذشته، 22 خرداد امسال، روز قدس و همچنین راهپیمایی تاریخی 22 بهمن امسال شاهد آن بوده‌ایم.

به همین دلیل است که کارشناسان سیاسی رویکرد احیای آشوب و اغتشاش را ناممکن ارزیابی کرده‌اند؛ چرا که این ناامیدی که سبب شده تا حتی شعارهای شبانه هم از سوی حامیان سابق فتنه جدی گرفته نشود، قطعا منجر به پاسخ منفی گسترده به درخواست‌های دیگر سران این جریان خواهد شد.



 

تحلیلگران آمریکایی: جریان فتنه در ایران بی پشتوانه و بی فایده

 

تحلیلگران آمریکایی در سخنانی هرگونه اقدام نسنجیده سران فتنه را بی پشتوانه و بی فایده نام نهادند و تاکید داشتند که با وجود مجموعه هواداران نظام جریان فتنه مرده است.
کلی نیک، در گفتگو با  الجزیره انگلیسی اعلام داشت:هرگونه اقدام نابخردانه جریان فتنه عواقب خطرناکی را برای آن ها در بر خواهد داشت.

بر اساس این گزارش،نیک اظهار داشت:نظام ایران به خوبی قادر به مهار و مقابله با چنین اقدام های نابخردانه ای می باشد زیرا در ماه های اخیر به این سو دیگر شاهد درگیری های خیابانی در ایران نبودیم.

به گزارش الجزیره، نیک در ادامه ضمن تاکید بر قدرمندی سپاه پاسداران ایران برای مقابله با هرگونه نا آرامی گفت:پاسداران وفادار به نظام ایران امکان شکل گیری مجدد جریان فتنه را نخواهند داد.

شبکه خبری "سی ان ان" نیز در تحلیلی یه قلم فیل گست نوشت: از هر سمت که نگاه می افکنیم نظام ایران را مستحکم می بینیم .

جاشا مراوچیک،تحلیل گر مرکز مطالعات جان هاپکینز نیز اعلام داشت:دلیلی ندارد تا تغییری به نفع مخالفان ایران رخ دهد.
محمد بازی،از ایرانیان هوادار جریان فتنه و شاغل در مرکز مطالعات بین المللی نیز در گفتگو با این شبکه خبری گفت:نیرو های ایرانی بشدت پشت مسئولان رده بالای نظام هستند و بعید است اجتماعی  به نفع مخالفان در ایران شکل گیرد.
علی آلفونه،دیگر کارشناس موسسه امریکن اینتر پرایز گفت:جریان فتنه در ایران مرده است.



 

زد و خورد تازه در شکم درازگوش تروا

 

در حالی که 13ماه از آخرین تحرک فتنه گران و رفتار انتحاری آنان در 6 دی 88(عاشورا) می گذرد، برخی منافقین جدید نظیر موسوی و کروبی طبق امریه صادره از خارج کشور نامه ای را منتشر و ادعا کردند خواستار تجمع اعلام همبستگی با مردم مصر و تونس هستند. این رویکرد منافقانه(پروژه درازگوش تروای2) در حالی بود که دوستان و دشمنان ملت ایران به روشنی به ماهیت آشوب طلبانه و ضد انقلابی دست اندرکاران فتنه واقف بودند و می دانستند اعلام همبستگی کذایی صرفاً سرپوشی برای خوش خدمتی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است. با این وجود محافل ضد انقلاب بی نقاب، از اینکه موسوی وکروبی و حزب مشارکت تلاش کرده اند مجدداً نقاب به صورت فتنه سبز بزنند و آن را اصلاح طلب در چارچوب قانون اساسی معرفی کنند، عصبانی شده اند. این محافل فعال در فتنه سبز و طلبکار از منافقین جدید صریحاً اعلام کرده اند که دنبال براندازی هستند و اگر مجالی پیدا کنند همان شعارهای ضدانقلابی را تکرار می کنند.

در همین زمینه سایت صهیونیستی بالاترین در مطلبی به خاتمی به خاطر سکوت در بازی اخیر انتقاد کرد و نوشت: آقای خاتمی کجا تشریف دارید؟ گویا سرتان شلوغ است. اما اگر فرصت شد و استخاره خوب آمد، شما هم یک کلمه در حمایت از راهپیمایی حرف بزنید.

انتشار این قبیل پیام های عتاب آمیز خطاب به خاتمی در حالی است که وی چند روز پیش در یک نشست محفلی به صراحت گفته است: راهپیمایی اعلام شده بازی دو سر باخت است. بر فرض محال اگر نظام مجوز بدهد، ما در مقام قیاس در تمام ایران حتی به اندازه یک دهم جمعیت 22 بهمن تهران را هم نمی توانیم به خیابان بیاوریم و این به ضرر ما خواهد شد.

وی همچنین گفته است: اگر هم نظام مجوز ندهد که نمی دهد، بخشی از طرفداران نمی آیند و فقط عده ای تندرو و اغتشاشگر می آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می شود و حلقه فشار نظام بر ما تنگ تر خواهد شد.

اما فقط خاتمی نبود که مورد ملامت هدایتگران رسانه ای فتنه قرار گرفت بلکه حزب مشارکت نیز که سعی داشت ضمن بیانیه ای، مدعی اصلاح طلبی طراحان راهپیمایی شود و ماهیت برانداز فتنه گران را کتمان نماید، مورد ملامت شدید شبکه عنکبوت قرار گرفته است. به عنوان مثال سایت بالاترین خطاب به نویسندگان حزب مشارکت نوشت: جناب حزب مشارکت! خیلی محترمانه! لطفاً خفه شو. ما غیر از سرنگونی نظام چیز دیگری نمی خواهیم.

بالاترین در مطلب دیگری از قول سلطنت طلبان نوشته است: ما اگر سبزیم، سبز براندازیم و این پاسخ ما به بیانیه حزب مشارکت است.

سایت ضدانقلابی خودنویس نیز در واکنش مشابهی نوشت: «جناب جبهه مشارکت، میشه لطفا...؟ ما چه قدر باید از دست شما و دار و دسته خاتمی و مهاجرانی و رفسنجانی که با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند، ضربه بخوریم؟ جناب خاتمی و مشارکت فعلا خفه شوید!»

ابراهیم نبوی نیز که همزمان با روزنت (ارگان سلطنت طلبان) و جرس (وابسته به مهاجرانی) همکاری می کند، اقدام مشارکت را بی عقلی خوانده و نوشته: صدور این بیانیه نهایت بی درایتی و بی سیاستی بود، می گذاشتید دو روز قبل یا دو روز بعد! نه اینکه با یک کار غلط نیروها را دلسرد کنید، به این امید که شاید از فواید این موضع بهره ببرید. مگر خدای نکرده موسوی لال است یا کروبی خواب است که شما از طرف جنبش سبز سخن می گویید؟!

یادآور می شود گروهک ورشکسته ای چون منافقین، بقایای ریگی و همچنین رضا ربع پهلوی- که این روزها سوگوار فرار حسنی مبارک نیز هست- در بیانیه های مشابهی از اقدام منافقانه موسوی و کروبی حمایت کرده اند. در این میان سایت صهیونیستی بالاترین بدمستی کرده و هویت واقعی این پروژه را لو داده است، آنجا که می نویسد: راهپیمایی داخلی باید با حمله نظامی آمریکا و اسرائیل همراه شود تا بتوان براندازی کرد.

در حالی که موسوی و کروبی به دروغ مدعی حمایت از ملتهای مسلمان مصر و تونس [قیام علیه رژیم های وابسته به آمریکا و اسرائیل] شده اند، بالاترین از خارج کشور تاکید کرد: اگر به خیابان بیاییم، دوباره فریاد می زنیم نه غزه، نه لبنان. این ما بودیم که مچ بند سبز بستیم و توی خیابان فریاد زدیم نه غزه، نه لبنان... استقلال، آزادی جمهوری ایرانی... و مرگ بر جمهوری اسلامی.

خاطرنشان می شود مقامات آمریکایی پس از اقدام نوکرمآبانه موسوی و کروبی بلافاصله از این اقدام حمایت کردند و مکررا از اینکه جمهوری اسلامی با اقتدار بساط آشوبگری مزدوران وابسته به گروهک ها را جمع نموده، ابراز نگرانی و ناخرسندی کردند.در این میان انتخاب روز 25 بهمن برای خودنمایی گروهک ها هم جالب توجه است، چرا که گروهک های ضد انقلاب در سال 57 نیز سه روز پس از پیروزی انقلاب تلاش کردند با نظام و انقلاب مقابله کنند اما با قدرت نمایی مردم، به حاشیه افتادند. رهبر معظم انقلاب چندی پیش با یادآوری این ماجرا فرمودند: «از اول انقلاب و در طول سالهای متمادی، کی ها زیر پرچم مبارزه با امام و انقلاب ایستادند؟ آمریکا در زیر آن پرچم قرار داشت، انگلیس در زیر آن پرچم قرار داشت، مستکبرین در زیر آن پرچم قرار داشتند، مرتجعین وابسته به نظام استکبار و سلطه، همه در زیر آن پرچم مجتمع بودند؛ الان هم همین جور است. الان هم شما نگاه کنید از قبل از انتخابات سال 88، در این هفت هشت ماه تا امروز آمریکا کجا ایستاده است؟ انگلیس کجا ایستاده است؟ خبرگزاری های صهیونیستی کجا ایستاده اند؟ در داخل، جناحهای ضد دین، از توده ای بگیر تا سلطنت طلب، تا بقیه اقسام و انواع بی دین ها کجا ایستاده اند؟ یعنی همان کسانی که از اول انقلاب با انقلاب و با امام دشمنی کردند، سنگ زدند، گلوله خالی کردند، تروریسم راه انداختند. 3 روز از پیروزی انقلاب در بیست و دوم بهمن گذشته بود، همین آدم ها با همین اسم ها آمدند جلوی اقامتگاه امام در خیابان ایران، بنا کردند شعار دادن؛ همان ها الان می آیند توی خیابان، علیه نظام و علیه انقلاب شعار می دهند! چیزی عوض نشده. اسمشان چپ بود، پشت سرشان آمریکا بود؛ اسمشان سوسیالیست بود، لیبرال بود، آزادی طلب بود، پشت سرشان همه دستگاههای ارتجاع و استکبار و استبداد کوچک و بزرگ دنیا صف کشیده بودند! امروز هم همین است. اینها علامت است، اینها شاخص است؛ و مهم این است که ملت این شاخص ها را می فهمد؛ این چیزی است که انسان اگر صدها بار شکر خدا را بکند، حقش را بجا نیاورده است؛ سجده شکر کنیم.»


 
 

پادوئی موسوی برای صهیونیست ها محرزتر شد/ شعارهای فتنه از تل آویو رسید

 

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سناریو،زمان برگزاری و شعارهای راهپیمایی 25 بهمن که از سوی فتنه گران برگزار می شود را اعلام کرد. 

 

سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سناریو،زمان برگزاری و شعارهای راهپیمایی 25 بهمن که از سوی فتنه گران برگزار می شود را اعلام کرد.

کلمه :

در حالی که پیش از این کلمه ، ار پادویی جریان میرحسین موسوی برای خارج کردن رژیم صهیونیستی از محاصره خبر داده و ارتباط گیری اردشیر امیر ارجمندی حلقه واسط موسوی با این رژیم را افشاء کرده بود،سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی صحنه گردانی این رژیم در برپایی راهپیمایی 25 بهمن و سرویس دهی جریان موسوی را بیش از پیش آشکار کرد.

این سایت در گزارش خود با اشاره به برگزاری راهپیمایی 25 بهمن از تمهیدات صورت گرفته برای این روز خبر داده وبا بیان اینکه راهپیمایی مزبور از ساعت 15 تا 18 در تهران و شهرهای دیگرآغاز می شود ،مسیرهای راهپیمایی را انتشار داد.

همچنین این سایت به نقل از خبرنگار خود شعارهای مورداستفاده فتنه گران را پیشاپیش به این شرح اعلام کرد:

- «دموکراسی، مطبوعات آزاد و حقوق بشر، سه خواست ملت ایران است»
- «احمدی‌نژاد، احمدی‌نژاد، استعفا، استعفا»
- «سهرابیم، نداییم، ما همه یک صداییم»
- «چه با شتر، چه با موتور، مرگ بر دیکتاتور»
- «تهران، قاهره، دیکتاتورها باید بروند»
- «آزادی برای ایران، دموکراسی برای ایران»
- «مردم متحد هیچگاه شکست نمی‌خورند»
- «زندانی سیاسی، ازاد باید گردد»
و..


 
 

دعوا میان حامیان موسوی و خاتمی

 
انجمن قانون شکن تهران که نقش ویژه ای در فتنه88 در فضای دانشگاهی داشت این روزها به شدت پیرو راه مرشد خود خاتمی گشته و سیاست یکی به میخ یکی به نعل را در پیش گرفته است.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، با اعلام تجمع میرحسین موسوی همسر تئوری پرداز "داماد لرستان" و مهدی کروبی نامزد بازنده از آرای باطله در روز 25بهمن، طیف دانشجویی این جریان نیز در آستانه این روز دست بکار شد و دو بیانیه تهدید آمیز منتشر کرد.

بیانیه اول که 23ام بهمن ماه با عنوان بیانیه جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران به مناسبت فرا رسیدن ۲۵ بهمن ماه توسط رسانه های منتسب به این جریان منتشر شد با فراخوان و اهانت آشکار به ولی فقیه به تجمع در این روز آورده بود:


"ما جمعی از اعضای انجمن اسلامی به نمایندگی دانشجویان تهران اعلام می داریم که بر طبق اعلام قبلی سران جنبش سبز در راهپیمایی دوشنبه بهمن ماه شرکت خواهیم نمود و به یاری خداوند متعال دوشنبه 25 خرداد ماه 1388 را دوباره تکرار خواهیم کرد."


این بیانیه با اعلام حمایت از اغتشاش گران و هتاکان روز عاشورا نوشته بود:


"سخن مان با سران حاکمیت و بالاخص سران دولت کودتا می باشد ، بی شک مهندس میر حسین موسوی و حجت الاسلام مهدی کروبی خط قرمز های جنبش اعتراضی می باشند"


دیروز نیز بیانیه دوم جمعی از اعضای انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در سایت های این جریان منتشر شد تاکید داشت که:


"لذا ما از تمامی دانشجویان دانشگاه تهران و مردم عزیز و بزرگوارمان می خواهیم یک ساعت زود تر از وقت مقرر در بیانیه دیروز یعنی ساعت...با حضور گسترده خود در سر در دانشگاه تهران توطئه نهاد نمایندگی را خنثی نموده و ما را یاری نمایند.


شکی نیست 25 بهمن ماه یک روز نخواهد بود و از فردا تا روز سقوط دولت کودتا دانشجویان دانشگاه تهران هر روزشان 25 بهمن خواهد بود."


اما امروز و با وجود 2روز گذشت از انتشار این بیانیه های انجمن قانون شکن تهران، سایت رسمی این مجموعه با انتشار بیانیه سومی اعلام کرد: "برای اتمام حجت و تنویر اذهان عمومی کلیه مطالب مطروحه در این بیانیه‌ها از اساس تکذیب می‌شود"


به نظر می رسد انجمن تهران با ارزیابی از شرایط دانشگاه زمانی که متوجه شده است توان بسیج و تدارک تجمع را ندارد برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر بیانیه تکذیبه را منتشر کرده است چه اینکه این مجموعه می توانست همان روز23 بهمن یعنی مقارن با انتشار اولین بیانیه، این ادعا را تکذیب کند.


چنددستگی و اختلاف نظر در طیف دانشجویی فتنه به حدی است که این مجموعه به همراه پیر و مرشد خود خاتمی فاز دیگری از فتنه را به منظور تجدید نیرو دنبال می کنند.


سید محمدخاتمی در جلسه جمعه شب خود با تعدادی از چهره های اصلاح‌طلب ضمن انتقاد از فراخوان موسوی و کروبی برای تجمع 25 بهمن، این تاکتیک را منجر به اضمحلال بیشتر اصلاح طلبان دانسته و گفته است: اگر نظام مجوز برگزاری تجمع را ندهد - که نمی‌دهد - طرفداران ما نمی‌آیند و فقط عده‌ای تندرو و اغتشاشگر به صحنه می‌آیند که هزینه اش به پای ما نوشته می‌شود و نظام هم حلقه فشار را برای ما تنگ‌تر می کند.


‫رویه دانشجویی حامی خاتمی به گونه ای است که این طیف در قالبی جدید با طراحی مسابقه سودوکو و روبیک و کوهنوردی ‫مطامع سیاسی خود را دنبال کرده ‬و امروز در شرایطی که نتوانسته است جریانی را برای همراهی اغتشاش مهیا کند در روز آخر بیانیه ها را تکذیب کردند چه اینکه اگر شرایط به نفع این جریان بود هرگز تکذیبیه ای منتشر نمی شد.
با این جال انجمن قانون شکن شریف و طیف همراه انجمن تهران فراخوان اغتشاش امروز را در برد تبلیغاتی خود نصب کرده و هیچ اعلام برائتی نکرده است.

 
 

ضایع شدن سبزها در دانشگاه فردوسی

 
اولین تدارک وسیع جریان به اصطلاح سبز برای تجمع مثلا گسترده در 25بهمن شکست خورد.
  پیش از این سایت های ضد انقلاب جرس، گویا، ادورانیوز و دیگر سایتهای زنجیره ای اعلام کرده بودند به طور گسترده در دانشگاه فردوسی مشهد دانشجویان تجمع خواهند کرد.

سایتهای سبز با بیان اینکه فعالان دانشجویی سبز دانشگاه فردوسی مشهد با اعلام حمایت از فراخوان تجمع رهبران جنبش، اعلام کردن در حمایت از مردم شجاع مصر و تونس، دوشنبه ۲۵ بهمن ماه ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه از مقابل درب دانشکده ی مهندسی تا میدان علوم این دانشگاه تجمع خواهند کرد؛ اما این تلاش بی نتیجه مانده و اولین اعلام تجمع با شکست مواجه شد.


با وجود گذشت 3ساعت از اعلام تجمع در این دانشگاه، دانشجویان طبق روال هر روز بر سر کلاسهای درس خود حاضر شده و هیچ تجمعی در این دانشگاه صورت نگرفت.


گفتنی است سایت های ضد انقلاب اعلام کرده بودند دانشجویان در دانگاه مشهد به شدت از نظام ناراحت هستند و ساعت 11صبح با تعطیلی کلاسهای درس و اعتصاب سراسری، تجمع خواهند کرد.


این درحالی بود که ساعاتی پیش بالاترین عاجزانه نوشت: دوستان سبز عزیز خواهشا امروز را فراموش نکنید.

 
 

حمايت کاخ سفيد از فتنه گران در توئيتر!

 
کاخ سفيد براي حمايت از راهپيمايي غير قانوني 25 بهمن در توئيتر صفحه اختصاصي باز کرد.

کاخ سفيد براي حمايت از راهپيمايي غير قانوني  25 بهمن در توئيتر صفحه اختصاصي باز کرد.

به گزارش جوان آنلاين حمايت از راه پيمايي غيرقانوني و خارج از عرف 25 بهمن از سوي کاخ سفيد و با ابزارهايي نظير توئيتر در حالي رخ مي دهد که بسياري از گروهک هاي تروريستي نظير منافقين و رژيم اسرائيل نيز از برگزاري اين راهپيمايي حمايت کرده اند.چند روز پيش نيز سخنگوي کاخ سفيد در دخالتي آشکار در امور داخلي ايران خواستار دادن مجوز به اغتشاشگران شده بود!


کاخ سفيد  قبل از اين نيز حمايت هاي گسترده مادي و معنوي را از فتنه گران و اغتشاشگران داخل ايران داشته است. اين حمايت ها گرچه هر بار با رسوايي مواجه شده است اما کاخ سفيد دست بردار نيست و از هر تحرکي که در راستاي براندازي نظام جمهوري اسلامي باشد، حمايت شديد خود را از هر طريقي ابراز مي کند. چنانکه از منابع موثق شنيده شده که دسته اي از شعارها براي تجمعات احتمالي در روز 25 بهمن به طور مستقيم از کاخ سفيد تنظيم شده و با واسطه فتنه گراني در خارج از کشور به دست سرکردگان تجمعات غيرقانوني در داخل کشور رسيده تا هرگونه حرکت و فريادي به طور هماهنگ و يکسان در راستاي اهداف و منافع آمريکا نشان داده شود.


بنابر اين گزارش حمايت کاخ سفيد از راهپيمايي فتنه گران در 25 بهمن در حالي است که سران فتنه ادعا کرده اند اين تظاهرات باي حمايت از انقلاب مصر و تونس شکل خواهد گرفت.
ناگفته نماند که حسني مبارک به عنوان مهره آمريکا و اسرائيل در مصر تلقي مي شد و اکنون که وي يک فراري محسوب مي شود، کاخ سفيد سياست تازه اي را در قبال وي اتخاذ کرده است؛ سياستي که البته بيش از هر چيز تناقض ادعاهاي سران فتنه را نشان مي دهد.


 

خودکشی یک معتاد برای ضدانقلاب سوژه شد

 
پروژه سوژه سازی برای تجمع سفارشی ضد انقلاب کلید خورد؛ مردی که به دلیل شکست عشقی و خوردن قرص و مشروبات الکلی تلاش داشت خودکشی کند،بهانه جدیدی برای داستان سرائی سبزها شد. 

به گزارش جهان از صبح امروز خبری در میان سایت های منافقین و ضدانقلاب مبنی بر خودکشی سیاسی یک نفر در چهارراه قصر تهران منتشر شد و تلاش زیادی شد تا این حادثه عشقی را برای تحرکات بعدی دستاویز کنند.

این درحالی است که فردي كه با بالارفتن از جرثقيل ثابت واقع در چهار راه قصر تهران اقدام به جوسازي كرده بود، مصرف زياد مواد مخدر و مشروب داشته و در حين تهديد به خودكشي نيز توهم توأم با ترس زيادي در وي مشخص بوده است.
ساعتي پس از اين اقدام و در شرايطي كه ترافيك ناشي از تجمع مردم و حركت كند خودروها منطقه را كاملاً قفل كرده بود، يك جرثقيل ديگر به محل رسيد و اين فرد را پايين آورد.

پس از بازداشت اين فرد مشخص شد كه در اثر مصرف زياد مواد مخدر حالت طبيعي ندارد و از نظر رواني دچار اختلال و توهم بوده است.

 
 

مدیر آفتاب: خبر مجوز راهپیمایی جعلی است

 در پی انشار خبری در سایت خبری آفتاب مبنی بر صدور مجوز راهپیمایی برای امروز، مدیریت سایت آفتاب در تماس با خبرنگار تابناک این خبر را جعلی و انتشار آن را ناشی از هک شدن سایت آفتاب اعلام کرد.

 
مدیر سایت خبری آفتاب نیوز اعلام کرد، از صبح امروز سایت آفتاب با حنملات شدیدی مواجه شد و در نهایت سایت هک و مدیریت آن از دست تحریریه سایت آفتاب خارج شد و بلافاصله خبری مبنی بر صدور مجوز راهپیمایی منتشر شد که این خبر جعلی بوده و واقعیت ندارد.

 
مدیر آفتاب افزود: به دنبال هک شدن سایت افتاب، مدیریت فنی سایت بلافاصله اقدام به down کردن سرور کرد.

 
 

پسر کروبی هم به آقازاده لندن پیوست

 
اسماعیل گرامی مقدم دو روز پیش در گفت وگوی تلفنی با تلویزیون بی بی سی فارسی به عنوان سخنگوی حزب اعتماد ملی اعلام کرد که درخواست مجوز از سوی موسوی و کروبی برای روز ۲۵ بهمن در واقع یک فراخوان عمومی است و نیازی به صدور مجوز ندارد.

 وی که تا قبل از پلمپ شدن حزب اعتماد ملی به دلیل فعالیت های براندازانه دبیرکل آن مهدی کروبی به عنوان سخنگوی این تشکیلات شناخته می شد، با همین عنوان روز شنبه با بی بی سی گفت وگو کرد و سایت های جریان فتنه نیز بدون اشاره به اینکه او از ماه ها قبل از ایران فرار کرده است، به عنوان یک پسر شجاع از او یاد کرده اند.

در عین حال، رسول منتجب نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ما به عنوان قائم مقام حزب معلق اعتمادملی در مورد اعلام فراخوان برای راهپیمایی ۲۵ بهمن ماه از سوی گرامی مقدم ملی اظهار داشت: پس از پلمب شدن دفتر مرکزی این حزب هیچگونه فعالیت رسمی نداشته وساختار آن بهم ریخته است.

وی افزود: شورای مرکزی نیز که مرکب از ۶۱ نفر است، جلسه ای برگزار نکرده و طبعا مصوبه ای نیز نخواهد داشت، سخنگوی حزب تا زمانی سخنگوست که مصوبات شورای حزب را اعلام کند نه نظر شخصی خود یا فرد دیگری.

منتجب نیا با بیان اینکه شورا هیچ جلسه و مصوبه ای را اعلام نکرده، گفت: اگر بپذیریم که گرامی مقدم سخنگوست، در صورتی باید اظهار نظر کند که شورای حزب جلسه برگزار کرده باشد.

وی با تاکید بر رد نظر وی گفت: من اعلام می کنم که حزب در این مورد نظری ندارد و آقایان نظر شخصی خود را اعلام کرده اند. نه نظر حزب، نه سخنگو و نه قائم مقام حق ندارند از زبان یک تشکیلات گسترده و فراگیر بدون طی کردن مراحل اظهار نظر کند.

**نظر شما در مورد فراخوان و بیانیه کروبی برای راهپیمایی چیست؟
وی گفت: موضع ما همان موضع عملی بود که در ۲۲ بهمن از مردم دعوت کردیم و بنده به عنوان مسوول یکی از مبادی راهپیمایی از مسجد امام جعفر صادق(ع)، ‌همراه با علما و مردم، مساجد مسیر را طی و از انقلاب و آرمان های امام(ره) دفاع کردیم، ما همه ساله این کار را می کنیم، موضع ما دفاع از انقلاب و آرمان های امام در چارچوب قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی است.

** حزب پس از انتخابات ریاست جمهوری سال قبل چه وضعیتی دارد؟
منتجب نیا اظهار داشت: دفتر حزب اعتماد ملی، مدت کوتاهی پس از انتخابات پلمب و جلسات آن نیز به طبع این تعطیلی برگزار نشد، هیچگونه نشستی نداشتیم تا موضعی را اعلام کنیم، بجز یکی دو بار، اطلاعیه مناسبتی که برای برخی ایام داده شد، هیچ جلسه و موضعی نداشتیم. اگر در آینده قرار شد، حزب فعال شود، آن وقت شورای مرکزی پس از برگزاری جلسه مصوبات خود را اعلام می کند.


 
 

فوری/سبزها از پشت کامپیوتر درحال راهپیمایی

فوری/سبزها از پشت کامپیوتر درحال راهپیمایی
از فضای سایبری و رصد سایت های ضد انقلاب و سبزها حاکی از این امر است که این حضرات به شدت مشغول راهپیمایی کردن از پشت کامپیوتر خود هستند!
 
این خبرها در حالی است که خبرنگار بولتن نیوز از سطح شهر تهران جوی آرام گزارش می کند. اگر چه تجمعی از سبزها در حدود 50 نفر در میدان صادقیه شکل گرفته است اما به نظر می رسد که خیلی زود پراکنده شوند.






:: بازدید از این مطلب : 560
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: